skip to Main Content

“MIRADES QUE SUMEN” Jornades de ciència ciutadana marina a Menorca.

Del 7 al 9 d’octubre a diversos punts de Menorca es duran a terme unes jornades molt completes i diverses sobre ciència ciutadana marina; organitzades per Observadores del Mar, Institut Menorquí d’Estudis-Observatori Socio Ambiental de Menorca (IME-OBSAM) i els centres de busseig Diving Menorca i Binibeca diving.

Consulta el programa.

Divendres 7 d’octubre:  a la tarda al Centre de Convencions d’es Mercadal (CCM) hi haurà un seguit de ponències i taules rodones sobre experiències de ciència ciutadana, conservació marina, fotografia subaquàtica i resultats científics.

Pots veure el streaming aqui.

Dissabte 8 d’octubre: podrem llençar-nos al mar a fer mostrejos científics.

Al matí al centre de busseig Diving Menorca (Fornells) es farà un taller i seguidament un busseig per mostrejar la pradera marina de posidònia.

A la tarda, al centre de busseig Binibeca diving (Binibeca) es realitzarà un altre taller, aquesta vegada sobre peixos indicadors de canvi climàtic i, posteriorment, es farà un busseig per fer un transsecte del projecte ‘peixos i escalfament’ d’Observadores del Mar.

Diumenge 9 d’octubre: al matí hi haurà una sortida en vaixell per conèixer de primera mà una àrea marina protegida i saber-ne què és i per a què serveixen gràcies a l’explicació d’un expert dins del vaixell. A més, qui vulgui, podrà tirar-se a l’aigua.

Et pots inscriure per separat a cada activitat escollint una o totes.

Inscripcions:https://bit.ly/mirades-que-sumen

Aparicions als mitjans:

02/10/2022 Es diari de Menorca “Tres dies per gaudir de la ciència marina”

08/10/2022 Ib3 notícies (informatius)

 

 

 

 

 

Back To Top